Курс Грегора Розумовського «Концепція стійкого підвищення впізнаваності України в сприйнятті Заходу»

11 жовтня 2022 року попри складну безпекову ситуацію, що склалася через терористичні атаки росії, дирекція «Медіацентр» ДП «ГДІП» спільно із партнерами (Музей становлення української нації, Іван Кравцов) все ж розпочали курс Грегора Розумовського «Концепція стійкого підвищення впізнаваності України в сприйнятті Заходу», який триватиме до кінця тижня.

Грегор Розумовський, прямий нащадок останнього гетьмана України Кирила Розумовського, історик і фахівець зі Східної Європи (зокрема й України). Працював журналістом, співробітником аналітичного центру у Відні, експертом у підрозділі Єврокомісії з питань розширення ЄС, має консалтингову компанію. Нині провадить активну діяльність з посилення підтримки України в Європі.

Під час першого дня заходу пан Розумовський розповів про «західне сприйняття» України у контексті історії та сьогодення, про те, як взаємодіяти з правдивими фактами та маніпуляціями в інформаційному просторі.

Також виступила Карі Гепко-Одерман, яка є політичною консультанткою, журналісткою, експерткою з соціальних медіа. Вона говорила про вміння розповідати про свою роботу простою і доступною мовою; важливість вчитися користуватися комунікативними сценаріями, розуміти психологію сприйняття текстів та візуальної інформації, адже це найпростіший спосіб ефективно поширювати інформацію, зокрема через соцмережі; фейки в соціальних медіа, їх вплив на наше життя.

Наостанок розповіла про особливості використання різних соціальних мереж (Twitter, TikTok, Facebook та ін.), та поділилася зі слухачами лайфхаками щодо написання постів і сторіз, а також презентувала власні приклади TikTok з використанням української тематики. Учасники поставили питання спікерам та висловили власні міркування щодо тем лекцій.

Дуже важливо ефективно протидіяти російській пропаганді за кордоном, а також підтримувати неослабну увагу до війни в Україні серед західних медіа, громадських організацій та урядів. У цих реаліях кожен українець та українка стають амбасадорами інформаційного простору й порядку денного своєї держави, творцями іміджу України в очах світу.

Мета курсу – розвинути в учасників компетенції для активної протидії російській дезінформації та вдосконалення транскультурної вербальної й невербальної комунікацій, підвищити медіаграмотність, навчити ефективно комунікувати із цільовими аудиторіями Західної Європи з метою просування важливих для України наративів.

Українці – незламні! Попри проблеми з мережею та електроенергією для отримання нових знань до заходу долучилися понад 50 учасників із міністерств, стратегічних структур та фахівці із комунікацій закладів вищих освіт. Слава Україні!